Про це йшлося під час презентації продукту, повідомляє кореспондент AgroPortal.ua.
Як зазначається, бізнес додаток має забезпечити аграріям доступ до передових практик, бази знань, галузевих цінових пропозицій, новин, ресурсів професійної підготовки та онлайн-консультацій, а також вивести фермерів на нові ринки для продажу своєї продукції і надати їм можливості для зростання бізнесу.
«Невеличким господарствам важко конкурувати із агрохолдингами, які мають на озброєнні цілий штат професіоналів, технології та доступ до інформаційних і торгових ресурсів. В наш час інформація — це ключ до розвитку і зростання. Особливо цей брак відчувається у сільській місцевості. Тому важливо, щоб смартфон став не лише засобом зв«язку, але й інструментом підвищення рівня професійності», — розповів директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку «Київстар» Євген Кражан.
Заступник міністра Віктор Шеремета також відзначив, що найбільшою проблемою для фермерів є доступ до інформації.
«Фермери наголошують, що є брак інформації. Ми намагаємося зняти цю проблему, тому кожен зможе оптимізувати свою роботу», — повідомив він.
Наразі в додатку доступні 7 основних розділів: новини, ринкові ціни, погода, фінанси, база знань, Smart-помічник і повідомлення.
Надалі заплановано доповнити функціонал платформи фінансовими сервісами, майданчиком для торгівлі тощо
«Продукція, що виробляється в Україні, має бути якісною та конкурентною — в тому числі і на європейських ринках. Українська продукція має відповідати європейським вимогам якості, відстеження походження, найкращим практикам, європейським екологічним стандарам. Для малих сільських господарств це новий рівень для професійного зростання та нові перспективи для розвитку бізнесу», — сказав директор з розвитку бізнесу VEON, до якої входить «Київстар» Юджин Вісковик.
Додаток розроблено для мобільних пристроїв на системі Android, для користувачів мобільного зв'язку від «Київстару» його використання залишається безкоштовним.
Наталія Ключнікова, AgroPortal.ua