Лохина зараз — найпопулярніша серед фермерів ягідна культура. Однак виробники змінюють пріоритети діяльності через те, що внутрішній ринок уже досить насичений.
Про це розповів менеджер компанії «ФруТек» Тарас Масловатий в коментарі проєкту «Ягідник».
Він зазначив, що за підсумками сезону 2022 року найбільший попит спостерігався саме на лохину щиткову, адже це основна ягідна культура, яка вирощується для експорту у свіжому вигляді.
«Якщо раніше нові насадження закладалися багатьма сортами лохини з різним періодом плодоношення для створення так званого «ягідного конвеєра», то зараз ми спостерігаємо більш сфокусований підхід», — зазначив Тарас Масловатий.
Так, за його словами, деякі виробники орієнтуються на експорт, інші планують розширитися в преміум-сегменті вітчизняного свіжого ринку чи вирощувати продукцію суто для потреб переробної промисловості.
«Для всіх цих напрямів важливо правильно підібрати сорти і технології», — підсумував менеджер «ФруТек».