АТ «Укрзалізниця» планує переглянути встановлену на вересень швидкість руху вагонів у експортному сполученні. Зокрема, нововведення стосуватиметься відокремлення розрахункової швидкості для перевезень через порти та помісячного планування замість тримісячного.
Про це йшлося в ході чергового засідання Експортного офісу при УЗ, повідомляє Rail.insider.
«По-перше, ми експорт розділяємо на дві частини. Виділяємо сухопутні переходи та порти. Крім того, плануємо на місяць», — повідомив член правління АТ УЗ В’ячеслав Єрьомін.
За його словами, УЗ знайшла варіант пришвидшення реалізації цих нововведень, і це в результаті має зменшити вартість перевезень.
Як конкретизував директор департаменту комерційної роботи УЗ Андрій Мірошніков, пропонується для зерновозів збільшити швидкості для сухопутних переходів з 50 км/добу для звичайних відправлень і 87 км/добу для маршрутів, відповідно, до 63 та 164 км/добу. Для портів у експортному сполученні швидкості мають зрости ще більше — до 125 та 353 км/добу відповідно.
Відповідні пропозиції правління АТ «Укрзалізниця» має розглянути протягом поточного тижня.