Ринок йогуртів і кисломолочної продукції в Україні демонструє ознаки відновлення та зростання: у 2023 році відбулося збільшення обсягів ринку на 6,8%, а у 2024-му очікується зростання на 13,6% — до 12,2 млрд грн.
Про це у Facebook пише Liga.net із посиланням на результати дослідження Euromonitor International.
Як зазначають аналітики, після падіння у 2022 році, пов'язаного з початком повномасштабного вторгнення (на -27,9%), ринок почав активно відновлюватися. У 2023 році спостерігалося загальне зростання до 10,8 млрд грн (на 6,8%), а прогноз на 2024 рік ще оптимістичніший — очікується збільшення обсягу цих ринків на 13,6% — до 12,2 млрд грн. Проте вже у 2025 році зростання буде не таким стрімким — до 12,9 млрд грн (на 5,5%).
Сегмент йогуртів мав обсяг ринку 4,4 млрд грн у 2023 році, та, за прогнозом, у 2024 році він має зрости до 5,1 млрд грн (на 13,7%), а у 2025 році — до 5,3 млрд (на 5,4%).
Традиційні кисломолочні продукти (кефір та ряжанка) також не пасуть задніх, демонструючи зростання на 6,1% у 2023 році. За прогнозом, у 2024 році вони зростуть на 13,6% та на 5,7% — у 2025 році.
Euromonitor International очікує, що сегмент натуральних йогуртів буде найбільш динамічним найближчими роками. Вони приваблють споживачів, які піклуються про своє здоров'я та шукають продукти з високим вмістом білка та кальцію. Густі йогурти також використовуються як заміна майонезу чи сметани в салатах та інших стравах завдяки нижчій жирності. Тоді як кефір та ряжанка досі є частиною основного споживчого кошика для багатьох літніх покупців в Україні.