Українські команії, що виробляють свіжі молокопродукти, готуються до традиційного сезонного зростання продажів, яке зазвичай припадає на кінець літа – початок осені.
Про це повідомляють аналітики «Інфагро».
Вони зазначають, що активізацію торгівлі свіжими молокопродуктами може стримати підвищення цін. Очікується, що наприкінці літа окремі молочні продукти подорожчають ще на 5%.
«Тим часом ринок залишається активним — навіть у період підготовки до подорожчання виробники не згортають акційні кампанії.
Паралельно активізується і зовнішня торгівля. У липні з України було експортовано більн ніж на 50% більше свіжих молокопродуктів, ніж за липень минулого року. Основним ринком збуту залишається Молдова», — констатують фахівці.
І додають, що імпорт також зростає, переважно завдяки продукції з Польщі, серед якої здебільшого йогурти та сиркові вироби.
«У серпні аналітики прогнозують подальше зростання як експорту, так і імпорту. Ключовим фактором залишатиметься купівельна спроможність українців, яка й визначить реальні масштаби сезонного пожвавлення», — підсумували фахівці.