Дунайські порти вийшли на рекордні обсяги вантажоперевалки, і вже у вересні очікується новий рекорд. Дунай працює і буде працювати, оскільки іншої альтернативи наразі немає.
Про це повідомив заступник генерального директора з економіки та фінансів в УДП Владислав Бєлах під час міжнарожної конференції «Black Sea Grain&Oil-2023».
«Звісно, ситуація вимагає збільшити увагу до заходів безпеки, але ми передбачали можливість розвитку таких подій, тому обстріли офісу УДП не вплинули на операційну діяльність компанії», — зазначає Владислав Бєлах.
За його словами, сьогодні в обороті Дунайського пароплавства знаходиться близько 200 барж, компанія працює над посиленням інфраструктури у Констанці, де організовано перевалку борт-борт на морські судна.
«Ще минулого року ми запропонували клієнтам єдину логістичну послугу, об’єднавши перевалку в українських портах з річковим фрахтом і перевалкою в Констанці. І сьогодні саме ця модель забезпечує нам найкращу ефективність», — говорить Владислав Бєлах.
Як відмітив президент Української зернової асоціації Микола Горбачьов, дунайські порти мають перспективи збільшити прохідну здатність до 4 млн т на місяць.
«Наразі вартість перевезення зерна з дунайських портів баржею до порту Констанци перевищила 40 $/т. Це не допомагає нашим сільгоспвиробникам. Водночас є компанії, які продовжують інвестувати в інфраструктуру», — розповідає Микола Горбачьов.
Людмила Лебідь, AgroPortal.ua