Про це розповів директор Української плодоовочевої асоціації (УПОА) Федір Рибалко в інтерв'ю AgroFM.
За його словами, цей процес не швидкий, але він вже розпочався.
Суттєвим обмеженням, на цьому шляху, на думку Федіра Рибалко, є те, що певні країни мають заборони на українську продукцію і потрібен час, щоб їх відмінити.
«В майбутньому цей регіон буде формувати головний світовий тренд споживання плодоовочевої продукції. І нам потрібно це враховувати, адже ми повинні розуміти, що в подальшому внітрішній ринок буде не в змозі споживати ті обсяги продукції, які будуть вироблятися в Україні. Тому нам потрібно шукати нові зовнішні ринки збуту. Це довготерміновий, тернистий і важкий шлях. Але в нас немає іншого виходу», — зазначив Рибалко.
За його словами, легше продавати продукцію, яка є екзотичною, ніж конкурувати на європейському континенті з іншими виробниками.