Про це повідомила Інна Кассем (ТМ «Грядочка»), яка реалізує продукцію компанії GreenGardenGroup.
За її словами, найбільший попит припадає саме на осінньо-зимовий період. У цей час, як і влітку, покупці надають перевагу руколі, базиліку та салату лолло біонда, але в більших обсягах.
«Асортимент у порівнянні з літом майже не змінився. Узимку ми лише не вирощуватимемо кінзу, кріп та червоний базилік, бо він довго росте в зимовий період. Крім раніше названої зелені, також попитом користуються ромен, фрізе та лолло росса. Набирають популярності бостон і тагоген. Добре беруть і дуболистий салат», — зазначила вона.
Також Кассем додала, що цьогоріч через затяжне тепло поки у великій кількості вистачає зелені з полів, тому «бум» для тепличної ще не настав.
Для довідки: GreenGardenGroup — дворічна компанія, яка першою в Україні почала вирощувати зелень та пряні трави методом аеропоніки та побудувала інноваційний тепличний комплекс. Нині свою продукцію реалізує у київських супермаркетах. У планах — продавати зелень і трави на Дніпропетровщині.
Наталія Рекуненко, AgroPortal.ua