Під час карантину Ягідка in UA збільшив онлайн-продажі в 10 разів

04 травня 2020, 15:25 3669

За п'ять тижнів карантину онлайн-продажі ТОВ «ТАФ СЕРВІС» збільшилися у 10 разів. Через власні інтернет-ресурси компанії вдалося реалізувати близько 6 тисяч упаковок продукції торгової марки Yagidka.in.ua.

Про це повідомляє український проєкт бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP).

«Зазвичай асортимент ТОВ «ТАФ СЕРВІС» складає 800 тонн заморожених ягід, фруктів і овочів у сезон. Підприємство базується неподалік Миколаєва, а ягідну та плодоовочеву сировину купує по всій Україні: дикороси — в західній частині країни, суницю-малину — в центральній, вишні-персики-абрикоси — з Миколаївської та інших південних областей, гриби — з херсонських лісів, модний аспарагус — з херсонських полів.

Основні споживачі продукції — великі трейдери, кафе та ресторани України. У період карантину, коли HoReCa призупинила замовлення, «ТАФ СЕРВІС» переключився на онлайн-продажі кінцевому споживачу через власний сайт та акаунти в соціальних мережах.

«Звичайно, в порівнянні з офлайн-продажами, нинішні онлайн-продажі — це крапля в морі, але цікавий сам досвід роботи безпосередньо з кінцевим споживачем», — відмічають у компанії.