ALVIVA GROUP значно розширює свою присутність на світовому ринку м'яких кондитерських виробів (МКВ).
З серпня 2025 року група розпочинає експорт нових лінійок мусово-йогуртових тортів і еклерів бренду Tarta, повідомляє пресслужба виробника.
«Ці продуктові лінійки розроблені з урахуванням потреб міжнародного ринку та відповідають останнім трендам у категорії МКВ. Зокрема, лінійка мусово-йогуртових тортів вирізняється рекордно низьким вмістом доданого цукру — лише 5%. Обидві лінійки також пропонують продукти з додаванням фруктів та ягід», — зазначають у компанії.
Виробник підкреслив, що експорт МКВ бренду Tarta розпочався у 2021 році, а з початку повномасштабного вторгнення його обсяги зросли майже у 8 разів. При цьому за перше півріччя 2025 року частка експорту МКВ у загальному експорті групи сягнула 12% і продовжує стабільно зростати. Продукція експортується до 18 країн, серед яких найбільшими імпортерами є Німеччина, Болгарія та Ізраїль. Загалом минулого року група експортувала понад 3 тис. т продукції брендів «Київхліб» і Tarta до 30 країн світу.
«Нова лінійка мусово-йогуртових тортів Tarta, що незабаром з'явиться у продажу в країнах ЄС та світі, включає три вишукані смаки: персик, чорна смородина та лісові ягоди. Головна перевага — унікальна рецептура, що поєднує ніжний бісквіт, легкий йогуртовий мус та фруктовий наповнювач. Завдяки використанню йогурту торти мають полегшену структуру, освіжаючий смак та, що найважливіше, низьку калорійність», — додали в компанії.
До складу нової лінійки еклерів Tarta увійшли 4 продукти, серед яких два класичні смаки FRENCH і CREAM та нові унікальні — смак карамелі CARAMEL і смак малини RASPBERRY з кремом із додаванням малини.