Про це розповів директор з виробництва ORGANIC (ТОВ «УКРОЛІЯ») Сергій Кузьменко під час форуму «Перехід на органічне виробництво: переваги для українських підприємств харчової та аграрної продукції».
«Якщо знову буде криза, пов’язана з коронавірусом, та закриття кордонів, що спричинить світовий збій в контейнерних перевезеннях, ми хочемо знайти альтернативні шляхи для продажів продукції. Адже ми знаходимося в Чорному морі, а це не дуже зручний порт у такій ситуації», — розповідає Сергій Кузьменко.
За словами засновника та CEO ТМ BigBlue Олега Науменка, СВК «Ягідки» саме через логістичні проблеми цього року відмовилися від експорту та працювали на внутрішньому ринку.
«Ягоди мають дуже обмежений термін зберігання — до 14 днів, і тому кожен день простою на кордоні обертається для нас збитками. Цей рік ми працювали виключно на українському ринку, оскільки що тут легше спілкуватися з кінцевим покупцем, вибудовувати свій бренд та контролювати процеси», — пояснює Олег Науменко.
Людмила Лебідь, AgroPortal.ua