Терра Фуд вкладається в розробку нових продуктів

22 вересня 2016, 09:28 3618

«Терра Фуд» продовжує активно розвиватися, а також багато вкладається в розробку нових продуктів.

Про це в інтерв'ю журналу Landlord розповів генеральний директор «Терра Фуд» Фортунато Гуадалупі.

«Ви вже можете знайти на полицях дві нові лінійки наших йогуртів з мюслі й злаками та нові наливні плавлені сири. Ще більше новинок буде восени та наступного року», — зазначив він.

Якщо говорити про продажі, за словами Фортунато Гуадалупі в 2016 р. «Терра Фуд» вперше посів перше місце в рейтингу виробників плавленого сиру.

«В результаті фокусування на маржинальних продуктах збільшилася рентабельність бізнесу, а завдяки правильним внутрішнім і зовнішнім комунікаціям почали рости довіра та лояльність партнерів до «Терра Фуд», поліпшується внутрішній клімат в компанії», — додав він.

В майбутньому зусилля компанії будуть спрямовані на зміцнення структури, розширення присутності на ринку. «Компанія повинна продовжувати бути стабільною, такою, що розвивається та є фінансово стійкою. Моя довгострокова мета — зробити «Терра Фуд» транснаціональною, сімейною компанією Станіслава Войтовича (засновник групи — прим. ред.)», — підсумував Фортунато Гуадалупі.


Для довідки: «Терра Фуд» заснована в 1999 р. Виробничі потужності розраховані на 43 тис. т сиру, 113,6 тис. т вершкового та вершково-рослинного масла, а також 120 тис. т продукції з незбираного молока на рік. Компанія експортує свою продукцію в більш ніж 40 країн світу, серед яких Китай, Грузія, США, Сінгапур, Єгипет, Йорданія, Кувейт і багато інших.

«Терра Фуд» виробляє сир під ТМ «Ферма» і «Вапнярка», а також сирний продукт під ТМ «Тульчинка» та іншими регіональними марками.