Про це заявив генеральний директор «Терра Фуд» Фортунато Гуадалупі, йдеться у повідомленні компанії.
«Якщо говорити про державні стимули, — то їх немає. Навпаки, є багато документів, які потрібно надавати при відвантаженні на експорт одразу від кількох державних органів. Логічно, що це тільки збільшує ціну кінцевого продукту», — зазначив він.
Крім того, Фортунато Гуадалупі уточнив, що багато країн просять легалізувати документи на продукцію у своїх посольствах. Наприклад, тільки ці витрати для однієї з арабських країн становлять близько $1000 на контейнері (приблизно 3−5% від суми середнього інвойсу).
«Повертаючись до України — питання стимулювання — це питання прозорості. На мій погляд, держава повинна мотивувати виробників і створювати умови для виробництва конкурентних продуктів. Наш головний запит до держави — розробити умови для залучення таких інвестицій», — додає він.
Фортунато Гуадалупі також зауважив, що частка експорту в загальному портфелі «Терра Фуд» становить близько 15%, але це не межа.
Крім того він розповів, як карантин вплинув на продажі компанії.
«Наша продукція підпадає під категорію товарів першої необхідності більшості країн, тому ми не помітили будь-яких обмежень з боку держорганів або митниць країн-імпортерів продукції «Терра Фуд». Істотно змінився мікс продукції через зменшення попиту для товарів HoReCa і збільшився — для ритейлу. Цей факт дав нам можливість вперше в історії з'явитися на полицях супермаркетів у низці нових країн, де, традиційно, ми були представлені тільки в В2В-сегменті», — додав керівник «Терра Фуд».
Для довідки: «Терра Фуд» заснована в 1999 р. Виробничі потужності розраховані на 43 тис. т сиру, 113,6 тис. т вершкового та вершково-рослинного масла, а також 120 тис. т продукції з незбираного молока на рік.