Про це йдеться у повідомленні компанії.
«Головною ідеєю організації є заборона на вживання в їжу будь-яких продуктів тваринного походження і використання тварин для проведення досліджень в медичній та косметичній галузях», — зазначають в компанії.
У «Терра Фуд» уточнили, що створенням продукції, яка відповідає стандартам Vegan Society, займалися співробітники, для яких веганство, — стиль життя і частина світогляду.
«Розвиток напряму для веганів почали з експорту веганського масла», — додали в компанії.
Крім того, зазначається, що логотип Vegan на упаковці означає: у продукті відсутні будь-які інгредієнти і домішки тваринного походження; на всіх етапах виробництва продукту не використовувалися компоненти тваринного походження; ні кінцевий продукт, ні його окремі компоненти не проходили тестування на тваринах; при розробці і в процесі виробництва продукту та його компонентів не використовувалися генно-модифіковані організми та речовини, що містять гени тварин.
Для довідки: «Терра Фуд» заснована в 1999 р. Виробничі потужності розраховані на 43 тис. т сиру, 113,6 тис. т вершкового та вершково-рослинного масла, а також 120 тис. т продукції з незбираного молока на рік.