Трансформація органічного ринку: які рішення приймають українські виробники
ТМ «Сквирянка» планує збільшити частку органічної продукції до 25-30%, зараз це 10-15%.
Про це повідомив менеджер із зовнішньоекономічної діяльності ТОВ «Сквирський комбінат хлібопродуктів» Іван Рудчик під час міжнародної онлайн-конференції з експорту української органічної продукції під час війни.
«У 2022 році були проблеми із транспортуванням, зараз немає. Користуємося вантажівками, залізницею, є морські відправлення. До ЄС продукція постачається з наших складів у Польщі, Німеччині, нещодавно відкрили представництво у Словаччині. Вбачаємо найбільший потенціал у країнах ЄС, хотіли б налагодити співпрацю з північними країнами Європи», — зазначив Іван Рудчик.
Світлана Цибульська, AgroPortal.ua