Про це розповіла директор ТМ «Органік Мілк» та «Organic Meat» Олена Стретович під час IV Міжнародного конгресу «Органічна Україна-2020: Перезавантаження. Актуалізація органічних брендів».
«Філософією компанії є те, що наші продукти мають бути доступними для українців, і вони повинні мати можливість їх купувати. Ми готові працювати в мінімум, аби в нинішній ситуації утримати ринок і працівників. Тому сьогодні ми знизили для торговельних мереж ціну на кефір на 25%, щоб цей продукт був більш доступним. Оскільки є багато інформації, що кисломолочні продукти, які містять пробіотики, якраз допомагають утримувати імунітет людини в нормі», — повідомила Олена Стретович.
За її словами, незалежно від того, які компанія може понести фінансові втрати у зв«язку з пандемією коронавірусу, підприємство має «фінансову подушку», щоб забезпечувати українців продукцією, не піднімати на неї ціни, забезпечити працівників заробітною платою і паралельно ще розвиватися та виводити нові продукти на ринки.
Також вона розповіла, що місяць тому компанія продавала органічну гречку за 30 грн/кг, а сьогодні знизили ціну в магазинах до 28 грн/кг, щоб люди розуміли, що гречка є, і не панікували.
Докладніше про плани ТМ «Органік Мілк» та «Organic Meat» читайте в рубриці ORGANIC STYLE.
Людмила Лебідь, AgroPortal.ua