У планах АТ «Молочний альянс» розширення експорту до країн ЄС з урахуванням доступної логістики, розширення продуктового ряду на ринку Молдови, експорту до Ізраїлю, збільшення експорту до США (наразі мають запити).
Про це в коментарі AgroPortal.ua розповіла комерційний директор АТ «Молочний альянс» (ТМ «Яготинське», «Яготинське для дітей», «Пирятин», «Славія») Вікторія Предборська.
За її словами, «Молочний альянс» експортує переважно сири та сирний продукт, UHT-молоко, масло, сухі молочні суміші, сухе молоко.
«Маємо таку структуру експортної виручки: 40% відправляємо до Казахстану, 25% — Молдови, 30% — до країн ЄС (Латвія, Литва, Італія, Румунія, Польща, Болгарія), 5% — до інших країн (США, Канада, Грузія, Єгипет, Філіппіни, Саудівська Аравія, В’єтнам, Ліван тощо)», — уточнює Вікторія Предборська.
Світові тенденції у молочній галузі, за її словами, свідчать, що споживачі дедалі більше віддають перевагу продуктам, які поєднують користь, зручність і збалансований склад.
«Ці тенденції формують загальний вектор розвитку молочної переробки — у напрямі інновацій, здорового харчування та комфортного споживання. Саме в цьому напрямку і рухається «Молочний альянс», — резюмує Вікторія Предборська.