МХП планує збільшити частку EBITDA від переробки до 50%

03 червня 2025, 09:55 531

МХП ставить за мету збільшити частку EBITDA, яка надходить не від базового продукту курки, до більш ніж 50%. Наразі вона оцінюється у 23%.

Про це повідомив заступник голови правління з M&A компанії МХП Дмитро Зозуля, пише «Інтерфакс-Україна».

«Це мають бути або продукти з доданою вартістю, або продукти, котрі до курки взагалі не мають жодного відношення — два магістральних напрями: ми поглиблюємо переробку і дедалі більше сировини переробляємо, а друга історія — це M&A, це експансія», — заявив він на форумі в Києві.

Зозуля додав, що другим стратегічним стовпом, якого має намір досягати МХП, є збільшення доходу, згенерованого за межами України, до 50%.

«Це не про експорт — це про виробництво», — уточнив заступник голови правління.

Він зазначив, що M&A в МХП зараз є одним із драйверів та інструментів реалізації стратегії.

За його словами, варто говорити не стільки про конкретні угоди, скільки про стратегічні домени.

«Ми дивимося, де ще можемо бути присутніми з погляду реалізації стратегії стати кулінарною компанією», — пояснив Зозуля.

Першим великим доменом він назвав заморожені продукти (Frozen Foods).

«Це дуже широка категорія з досить великою кількістю гравців, у котрій ми вже на сьогоднішній день представлені. Якщо дивитися й нанизувати, то кожен новий продукт створює X2 цінність», — сказав представник МХП.


Для довідки: агрохолдинг МХП є провідним виробником курятини в Україні з найбільшою часткою на ринку. МХП володіє та контролює всі етапи виробництва курятини: від вирощування зернових та олійних культур, виробництва комбікормів до виробництва інкубаційних яєць та вирощування бройлерного поголів«я, переробки, збуту, дистрибуції та продажу м'яса птиці (зокрема, через партнерські брендовані точки). Агрохолдинг також посідає провідну позицію у рослинництві.