У багатьох країнах компанії починають використовувати автоматизовані очищувачі через підвищення вартості робочої сили.
Про це розповів менеджер з продажу японської компанії Astra Ріо Такесіта, пише Freshplaza.
«Я був здивований витратами на робочу силу. Інфляція, безумовно, є однією з проблем, але багатьом підприємствам необхідно підвищити заробітну плату, щоб залучити людей з урахуванням нестачі на ринку робочої сили. Бізнес щосили намагався знайти рішення», — розповідає Ріо Такесіта.
У жовтні на виставці IFPA було представлено новаторську японську машину для очищення від шкірки Astra Inc. Як розповіли в компанії, їх машини врятували не одного виробника овочів і фруктів. Наприклад, мангову фабрику в Орландо, де раніше чистили та переробляли манго 14 осіб. Якоїсь миті фабрика не витримала зростаючих витрат, придбала очисний верстат і скоротила кількість робітників до 8 осіб. Зі зниженням витрат та більш привабливими продуктами на ринку фінансове становище компанії знову нормалізується.
При цьому, за словами Ріо Такесіта, вартість машин окупилася лише за 2 місяці.
Крім фабрик та супермаркетів, невеликі фірми також отримали вигоду з автоматичних очисників. Японський підприємець Коічіро Като, який нещодавно заснував свій фруктовий бренд Daifuku, теж придбав кілька автоматичних машин для очищення фруктів, щоб спростити виробничий процес. Ефективність роботи збільшилася майже вдесятеро.
Також використання машин автоматичного очищення призводить до кращого зовнішнього вигляду, використання меншої кількості води й тривалішого терміну зберігання продуктів. Відходи продукції також були зведені до мінімуму на 10%.