Сільгоспвиробники втратили близько 10 млрд грн за два роки через нерегулярність проведення аукціонів «Укрзалізницею», непрогнозованість умов, удаваний завищений попит і штучне обмеження пропозицій.
Таку думку висловив експерт з логістики, член Комітету з логістики Європейської бізнес асоціації Юрій Щуклін, передає RAIL.insider.
«За цими цифрами приховується: удавана конкуренція, монетизація будь-яких вузьких місць, значне зменшення швидкості, багатоденні черги та затори, збільшення строків доставки товару, невиконання зобов’язань експортерами, штрафи, збільшення часу обороту вагона», — пояснив фахівець.
За його словами, щоб нарешті покласти цьому край, необхідно повернути відповідальність «Укрзалізниці», ініціювати нові правила взаємодії між замовником та виконавцем, котрі зробили б процес перевезень передбачуваним, з фіксованою обґрунтованою вартістю та строками доставки.
Також, на думку Щукліна, необхідні термінове ухвалення нового законодавства про залізничний транспорт й імплементація євродиректив.