Останніми роками багато компаній звертають увагу на екологічну стійкість у рамках свого бізнес-плану. Не стала винятком і нова британська стартап-компанія FRUU, що спеціалізується на стійких продуктах для догляду за шкірою на основі фруктів.
Згідно з останніми оцінками, в середньому за своє життя жінки споживають 1,7 кг засобів для губ. Більше ніж 90% цієї косметики складаються з побічних продуктів сирої нафти. Фактично, використовуючи помаду для губ, ми «їмо» нафту.
Існують натуральні бальзами для губ, але вони містять вазелін, екстракти з тканин тварин і небажані барвники, такі як кармін і екстракт кореня алканету (потенційний канцероген).
Тому стартап FRUU вирішив створити «перший у світі» асортимент фруктових бальзамів для губ, виготовлених майже повністю з натуральних продуктів.
Бальзами для губ FRUU виготовляються на замовлення і залишкових відходів не мають. У числі інгредієнтів понад 15 видів фруктів, більшість із яких є побічним продуктом з оброблених фруктових відходів, і це дає додатковий дохід фермерам-садівникам.
Серед ароматів FRUU є ананас, кавун, авокадо, гранат, лайм, лимон, вишня, манго тощо. Бальзами не перевірялись на тваринах і сертифіковані PETA. Бальзами на 98-100% натуральні, їхні основні компоненти — кокосова олія, олія манго та авокадо. У поєднанні з інгредієнтами для зволоження шкіри, такими як алое вера і екстракт бананів, бальзам забезпечує тривале зволоження і відновлює природний рівень вологості запалених, потрісканих губ.
Бальзами продаються не тільки в інтернет-магазині FRUU, але і магазинах здорових продуктів.
AgroPortal.ua за матеріалами Epochtimes.com.ua