Але як їх знайти? Адже не всі виробники вміють просувати та продавати свій продукт. Чому?
1. Компетенція продавця. Часто продають ті, хто виготовляє продукт. Часу на продаж у них немає. Вони не знають, який саме продукт потрібен клієнтам, як потрібно аналізувати ринок та планувати роботу.
2. Точки контакту не визначені. Які канали продажів існують на ринку продуктів преміум-сегменту? Фестивалі, дегустації, презентації, які, на жаль, сьогодні обмежені. Є ще активні продажі та посередники, але у більшості випадків з ними немає системності у роботі, тож як далі працювати — незрозуміло.
3. На ринку недостатньо інформації про продукт. Що є продуктом? Які його властивості, цінності, хто цільова аудиторія, кому ми будемо продавати? Як його споживати? Що знає про продукт покупець? Який його рівень знань та потреб? Це запитання, відповідь на які має донести продавець.
4. Якісна пропозиція. Часто виробник не готовий до продажу. Орієнтація на одноразові продажі. Легше продати одразу з поля, без доробки.
5. Бізнес-процеси виробника та кооперація. Більшість виробників ставляться до своєї діяльності по-дитячому. Відбувається втрата клієнтів та нерозуміння, як їх повернути. Такі виробники не мають системи, прогнозів і планування. Відсутня кооперація.
Який вихід із ситуації? Найняти менеджера з продажу або вчитись робити позиціювання, розвивати власний бренд, будувати систему продажу та формувати лояльність споживачів.
AgroPortal.ua за матеріалами Oleksandr Koval // Facebook