Власники офіційно зареєстрованої торгової марки «Кухар’Є» постійно працюють над збільшенням асортименту: розширюють лінійку в гарячому цеху, планують додати ще дві позиції у сиродавленні — ймовірно, це будуть розторопша і соняшник. Збираються розширити місця реалізації.
«Зараз над розширенням виробничих потужностей уже працюють фахівці НАССР на виробництві, починаючи від закупівлі сировини і до кінцевого продукту. З появою таких документів підемо далі по сітках, вже зараз ведемо перемовини, а ще готуємось до міжнародної виставки, яка відбудеться 1-3 листопада у Києві», — діляться планами виробники.
Сьогодні продукцію «Кухар’Є» можна замовити на офіційному сайті, в Instagram, на Rozetka, Prom.ua, також у деяких регіонах працюють стаціонарні крамниці.
«Є дві моделі бізнесу. Перша — коли в тебе є початковий капітал, ти вкладаєшся, потім шукаєш збут, розширюєшся. Друга — коли ти продаєшся і бачиш, що твоя продукція користується попитом, ти ростеш паралельно з нарощуванням кількості своєї продукції і потім розвиваєшся і розширюєшся. Наш спосіб другий. Якщо починати такий бізнес з нуля, то, гадаю, потрібно приблизно 1,5-2 млн грн, але це залежить від того, що ви зразу хочете», — пояснює Руслан.
Він додає, що за останній рік у цій ніші з’явилося багато конкурентів, люди, які тільки починають працювати. Це свідчить про те, що переробка на даний час вигідна. Проте водночас багато людей починають працювати, не маючи документів на свою кінцеву продукцію.
Тетяна Ярмоленко, AgroPortal.ua