Про це повідомив представник «Українського проекту бізнес-розвитку плодоовочівництва» Дмитро Ніколаєв під час онлайн-конференції «Органічний овочевий бізнес: перспективи 2021».
«У 2020 році в США продажі органічної продукції зросли на 15%, Німеччина демонструє суттєвий темп росту, і за результатами дослідження, проведеного німецьким міністерством агрополітики, 55% споживачів звертають увагу на сертифікацію продукції як органічної. Торік Великобританія показала найбільше зростання продажів органічної продукції всередині країни, Іспанія ставить в основу своїх стратегій до 2030 року зробити 25% сільського господарства органічним», — відзначив Дмитро Ніколаєв.
За його словами, Україна в питаннях розвитку органічного виробництва теж рухається вперед, хоча повільнішими темпами, ніж інші країни.
Людмила Лебідь, AgroPortal.ua