Ще в 1876 р. із метою захисту від підробок і шахрайства було зареєстровано перший торговий знак із зображенням оленя, що біжить, хоча реєстраційні документи з таким логотипом використовувалися вже протягом трьох років. John Deere в той час розташовувалася в Молині.
Компанія виробляла понад 60 тис. плугів на рік, які здебільшого знали як «Молинські плуги» — за місцезнаходженням компанії. Очевидно, що виникла необхідність в офіційно зареєстрованому торговому знаку.
Сьогодні логотип John Deere, протягом десятиліть відомий як «олень, що скаче», зображений таким, що «стрибає вгору». Загострені роги, кутки, мускулатура і поза цієї благородної тварини надають логотипу енергійного і динамічного вигляду. Стиль і форма відображають сьогоднішні тенденції світу технологій: бути енергійнішими, сильнішими, прагнути до високих технологій. У самому символі ноги оленя міцно стоять на землі для здійснення енергійного стрибка у нове тисячоліття (зареєстрований в 2000 р. – Прим. ред.) Тіло, голова і роги спрямовані вперед, що означає напрям і чітке прагнення до роботи.
AgroPortal.ua презенту еволюційний шлях розвитку логотипу компанії.