Про це повідомив сьогодні, 18 вересня, перший віце-прем'єр-міністр України, міністр економічного розвитку і торгівлі України Степан Кубів під час прес-конференції в Києві.
«Український експорт формує 50% міжнародного іміджу України. Сьогодні експортери забезпечують 47,9% ВВП та валютних надходжень України. З появою Експортного бренду України українські експортери презентуватимуть нашу країну у світі ідентично і послідовно», — зазначив Степан Кубів.
За його словами, це насамперед єдине візуальне брендування українських експортерів на міжнародних ЕКСПО, послідовна комунікація основних повідомлень Експортного бренда та характеристик українських товарів через рекламні матеріали.
Як повідомив керівник Програм співробітництва Представництва Європейського Союзу в Україні Штефан Шльойнінг, пілотний запуск Експортного бренду України відбудеться в листопаді під час виставки в Шанхаї China International Import EXPO 2018.
За його словами, розробка Експортного бренду України коштувала 50 тис. євро. Фінансування надав ЄС.
Для довідки: над розробкою бренду працював Офіс з просування експорту. Проект реалізовано за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу.
Людмила Лебідь, AgroPortal.ua