Український агробізнес може розвивати переробку та завойовувати нові ринки.
Про це заявив генеральний директор Agricom Group Антон Яковенко під час панельної дискусії Forbes Agro «Як нагодувати світ українськими продуктами?», повідомляє пресслужба компанії.
Він підкреслив, що переробка має сенс лише тоді, коли вона істотно збільшує економічну вигоду з гектара.
«Наш фокус — експорт, зокрема безглютенових пластівців, адже український внутрішній ринок скорочується. Найбільш перспективні напрями — це робота з кінцевим споживачем та вихід на стабільні європейські ринки», — додав він.
Ключові висновки дискусії:
Підсумовуючи дискусію, учасники зауважили що, попри війну, український агробізнес довів свою стійкість навіть у воєнних умовах. Наступний етап розвитку — це масштабна інтеграція у глобальні ланцюги вартості, перехід від експорту сировини до виробництва готових продуктів, робота з брендами та розширення географії присутності. Українські компанії вже демонструють, що здатні не лише утримати позиції, а й задавати тренди на світовому ринку продуктів харчування.