Про це повідомив генеральний директор Nestle в Україні та Молдові Алессандро Дзанеллі під час щорічного заходу EBA Global Outlook: A Breakthrough Plan.
«Відбулося значне посилення цифровізації, сьогодні 80% українців купують товари онлайн. Також збільшилось використання різних цифрових інструментів для спілкування. Крім того, спостерігається тенденція збільшення інвестицій у домівку. З початком пандемії люди більше проводять часу вдома, тому намагаються залучити туди чимбільше різних речей», — зазначає Алессандро Дзанеллі.
Він також відмічає поширення такого тренду як мультиканальність та зростання вимог споживачів до компаній із дотримання поставлених задач, наприклад, з пакування, екологічності виробництва. Тому компаніям потрібно відповідати запитам споживачів, які хочуть мати якісні та безпечні продукти для них та планети.
«Ми в Nestle підтримуємо цю позитивну тенденцію та плануємо подальші інвестиції в сталий розвиток та регенеративні продовольчі системи, модернізацію нашого виробництва, інновації та нові продукти, добробут працівників, а також ініціативи, які важливі для українського суспільства», — зазначає Алессандро Дзанеллі.
Людмила Лебідь, AgroPortal.ua