Корпорація PepsiCo представила новий логотип і фірмовий стиль.
Про це повідомляє пресслужба компанії.
Слоган тепер звучить як: «Їжа. Напої. Посмішки».
«Наша нова ідентичність сміливо відображає те, ким ми є у 2025 році: компанією з широким охопленням, яка прагне позитивного впливу по всьому світу та має неперевершену родину улюблених брендів продуктів харчування та напоїв», — зазначив голова правління та генеральний директор PepsiCo Рамон Лагуарта.
Востаннє компанія змінювала логотип у 2001 році.
Для довідки: PepsiCo — один із найбільших в Україні виробників продуктів харчування та напоїв. Компанії належать чотири підприємства: завод із переробки фруктів, овочів і виробництва соків; завод із виробництва соків, газованих напоїв та холодного чаю (обидва — Миколаївська область); Харківський молочний комбінат; Київський молочний завод (Вишневе Київської області).
В Україні PepsiCo представлена брендами соків «Сандора», «Садочок», «Сандорик»; на ринку снекової продукції — Lay's; у сегменті сухариків — «ХрусTeam»; у сегменті молочної продукції — «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Ромол» та «Смачненький»; дитячого харчування — «Агуша»; напоїв — Pepsi, 7UP, Lipton Ice Tea, «Єсентуки».