Про це AgroPortal.ua повідомила прес-служба PepsiCo.
Відзначається, що нові ініціативи є продовженням десятирічного курсу PepsiCo «Відповідально до мети» — підходу, який компанія сформулювала в 2006 р., ґрунтуючись на переконанні в тому, що запорукою успішного розвитку бізнесу є сталий розвиток планети, на якій ми живемо.
«Щоб досягти успіху в сучасному мінливому світі, корпорації повинні сфокусуватися на трьох галузях: досягнення високих фінансових результатів, забезпечення сталого зростання бізнесу, а також задоволення потреб суспільства, — прокоментувала голова ради директорів і головний виконавчий директор PepsiCo Індра Нуйі. — За перші десять років існування підходу PepsiCo «Відповідально до мети» ми змогли довести, що компанія здатна досягати високих результатів і робити це відповідально. Нам вдалося створити високу цінність для наших акціонерів і при цьому зробити важливі кроки у справі захисту навколишнього середовища, здоров'я та благополуччя людей у всьому світі».
Вона також уточнила, то плани компанії ґрунтуються на цілях, викладених у Порядку ООН зі сталого розвитку.
Підхід PepsiCo «Відповідально до мети» в найближчі десять років буде стосуватися трьох основних напрямків.
1. Робити внесок у покращання здоров'я і самопочуття людей за допомогою продуктів.
2. Захищати планету.
3. Підтримувати людей зі всього світу.
Для досягнення цих цілей компанія буде відповідально розподіляти ресурси, залишатиметься відданою своїм фінансовим цілям і продовжить забезпечувати зростання акціонерної вартості.
Зокрема, беручи до уваги останні рекомендації щодо правильного харчування, розроблені Всесвітньою організацією охорони здоров'я та іншими інститутами, PepsiCo продовжить виконувати роботу щодо вдосконалення портфоліо продуктів харчування і напоїв за рахунок скорочення доданого цукру, насичених жирів і солі в складі продуктів.
У рамках дій, спрямованих на захист планети, PepsiCo буде прагнути до ефективного використання водних ресурсів; значного зниження викидів вуглекислого газу й істотного скорочення відходів, пов'язаних із сільським господарством і упаковкою; просування відповідального підходу до постачання сільськогосподарської сировини і зменшення кількості відходів. Одна з цілей компанії — до 2025 р. досягти підвищення ефективності використання водних ресурсів на 15% у галузі прямих сільськогосподарських поставок і в регіонах, що мають проблеми з водопостачанням, які можна порівняти із загальним обсягом води, що використовується у виробничій діяльності.
Крім того, PepsiCo планує розширити програму «Сталого сільськогосподарського розвитку», інвестувати спільно з Фондом PepsiCo $100 млн у підтримку ініціатив щодо захисту прав 12,5 млн жінок у всьому світі до 2025 року тощо.
Для довідки: компанія PepsiCo забезпечує продуктами споживачів більш ніж у 200 країнах світу. У 2015 р. обсяг продажів PepsiCo склав понад $63 млрд завдяки збалансованому портфоліо, яке включає продукцію Frito-Lay (закуски), Gatorade (спортивні та функціональні напої), Pepsi-Cola (газовані і негазовані напої), Quaker (зернові продукти і каші) і Tropicana (соки). Компанія випускає широкий асортимент продуктів харчування і напоїв, включаючи 22 бренди.
PepsiCo в Україні представлена компаніями «Сандора» і «Вімм-Білль-Данн Україна».