Сьогодні, завдяки участі 38 компаній на BIOFACH 2024, органічний сектор України демонструє стійкість та оригінальні бізнес підходи, які допомагають триматися на плаву попри всі виклики. Незважаючи на повномасштабну війну, вдалося зберегти органічний сектор в Україні, диверсифікувати продукцію та залучити нових учасників в органічний ринок. До того ж, експорт органічної продукції у 2022 році залишився майже на тому ж рівні, що і у 2021, а Україна стала третім найважливішим постачальником органічної продукції до ЄС. Важливо на міжнародному рівні посилювати присутність представників органічних українських експортерів та нарощувати впізнаваність органічного бренду України. Україна підтверджує свій чіткий євроінтеграційний курс, визначивши пріоритетом 2024 року адаптацію національного органічного законодавства до органічного регулювання ЄС.