Група компаній «Молочний альянс» випускає на ринок під ТМ «Яготинська» ряжанку з фруктовими смаками.
Як повідомляє пресслужба компанії, завдяки додаванню фруктових та ягідних компонентів напій набув ще більш яскравих і оригінальних смаків.
«Ряжанка з полуницею та ряжанка з курагою — це результат наших експериментів і бажання створити продукт, який буде ідеальним варіантом для сніданку, легкого перекусу чи десерту. Впевнені, що ці поєднання стануть фаворитом багатьох наших споживачів», — прокоментувала директор департаменту маркетингу групи компаній «Молочний альянс» Наталя Гринь.
У компанії зауважили, що полуниця збагачує ряжанку додатковими вітамінами та мікроелементами. Вона є джерелом вітаміну С, антиоксидантів і клітковини. Курага ж багата на залізо, вітаміни групи В, клітковину та калій, що є важливим для серцево-судинної системи. Полуниця та курага у поєднанні з кальцієм та білком ряжанки створюють справжні суперфуди для щоденного споживання.
Для довідки: ГК «Молочний альянс» об'єднує Пирятинський і Баштанський сирзаводи, Золотоніський маслоробний комбінат, Яготинський маслозавод, філію «Яготинське для дітей». Підприємства холдингу виробляють молочну продукцію під торговими марками ТМ «Пирятин», «Славія», «Яготинське» і «Яготинське для дітей», «Хопси» та ін.