Загальний операційний дохід виробника молочної продукції провідного в Китаї Yili Industrial Group Co., Ltd. у січні-червні 2022 р. становив понад 63,21 млрд юанів (близько $9,17 млрд), що на 12,29% більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Про це йдеться у фінансовому звіті компанії, пише «Сіньхуа».
Чистий прибуток склав 6,13 млрд юанів (близько $890 млн), що на 15,23% більше, ніж роком раніше.
У першому півріччі цього року доходи Yili від продажу рідкого молока перевищили 42,89 млрд юанів ($6,22 млрд), тоді як доходи від виробництва сухого молока та молочних продуктів становили 12,07 млрд юанів ($1,75 млрд). Обидва показники збільшились відповідно на 1,14% та 58,28% у річному обчисленні.
Згідно зі звітом, у перші шість місяців поточного року виторг компанії від діяльності на зарубіжних ринках зріс на 58% у річному обчисленні.
Для довідки: Yili Group — найбільша китайська молочна компанія. Заснована у 1993 році. Акції компанії котируються на Шанхайській фондовій біржі. Yili Group входить до числа найбільших компаній Китаю та світу, а бренд Yili входить до трійки найкращих харчових брендів світу.