Астарта розширить експортний портфель за рахунок цукру

24 вересня 2022, 09:20 2862

Астарта зустріла війну з великою перевагою диверсифікованої бізнес-моделі, виробляючи різні продукти та реалізовуючи їх як на внутрішньому, так і на зовнішніх ринках. Нові реалії змусили компанію адаптуватися і винаходити різні варіанти реалізації продукції.

Про це розповів комерційний директор агропромхолдингу «Астарта» Вячеслав Чук під час заходу ЄБА «Global Outlook: Економічні прогнози воєнного часу».

«Астарта» однією з перших в Україні після початку повномасштабної війни відновила роботу заводу з переробки сої. Запуск виробничих потужностей було одним з рішень, яке виправдало себе. У результаті наш завод переробив на 15% більше сої, ніж минулого маркетингового року», — розповідає Вячеслав Чук. 

За його словами, спочатку 60% соєвої продукції, яку почали виробляти з перших днів війни, йшла на внутрішній ринок, зараз же в компанії орієнтуються 80-90% виробленого експортувати.

«З погляду експорту, використовуючи перевагу своєї публічної історії, ми змогли адаптуватися і знайти партнерів у Європі, зокрема в Польщі, які дозволяють залучати парк для логістики та шукати партнерів для реалізації продукції», — зазначає Вячеслав Чук.

Він додає, що, звісно, це не такі суттєві обсяги, які компанія раніше експортувала через порти, але все ж таки це можливість відвантажувати зернові й продовжувати працювати на посівну нового врожаю, не зупиняти виробництво.

«Астарта» з відкриттям зернового коридору морськими шляхами отримала можливість збільшити обсяги експорту своєї зернової продукції. Як відмітив Вячеслав Чук, цього сезону планується розширити портфель експорту продукції і за рахунок цукру. Все буде залежати від ринкових умов та логістичних можливостей.  

На сьогодні єдиним продуктом, який «Астарта» вироблятиме виключно для внутрішнього ринку, є промислове молоко. 


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua