Ашан представив нові програми розвитку для МСБ

08 серпня 2025, 18:00 1084

«Ашан Україна» представив нові моделі співпраці, які відкривають шлях на полиці національної мережі та в перспективі на європейські ринки малим і середнім виробникам.

Про це під час заходу «УКАБ Агротехнології» розповіла заступниця директора по товару з питань нових партнерств Юлія Голубкова.

Зокрема механізм співпраці такий:

  1. Формування пропозиції: виробник має надати презентацію своєї компанії й продукції, заповнену анкету та необхідну документацію і сертифікати.
  2. Направлення пропозиції: заявка подається онлайн через сайт auchan.ua.
  3. Прозорість у розгляді заявки: «Ашан» гарантує розгляд усіх звернень у термін до двох місяців та надання зворотного зв'язку кожному виробнику.
  4. Перемовини: обговорення умов та підписання договорів.
  5. Постачання товару: організація замовлення, постачання на логістичний склад та розміщення товару в магазинах.
  6. Розвиток продажів: «Ашан» сприяє просуванню продукції через ярмарки, дегустації та комунікаційні кампанії.

«Ашан Україна» пропонує кілька програм розвитку для малого та середнього бізнесу, щоб кожен міг обрати більш взаємовигідний формат:

  • Співпраця під брендом виробника передбачає стандартні умови співпраці й спрощені умови співпраці спеціально для фермерів та учасників проєкту «Створено Захисниками». Для малих крафтових виробників «Ашан» надає повний супровід від своїх експертів з необхідною документацією, контролем якості, сертифікацією, а також із побудовою оптимальних ланцюжків постачання та маркетингом. Соціально важливий проєкт «Створено Захисниками», спрямований на підтримку та розвиток бізнесу ветеранів, також передбачає суттєву підтримку від «Ашан».
  • Програма Private Label: цей напрям призначений для виробників, що можуть забезпечити високі стандарти виробництва та гарантії якості для власних марок «Ашан». Мережа активно розвиває виробництво товарів власних торгових марок на території України, вже маючи понад 2220 локальних товарів. 100% товарів PL «Ашан», вироблених в Україні, беруть участь у програмі «Національний кешбек».
  • Програма «Фільєр»: це програма сталого та збалансованого партнерства, яка передбачає глибоку інтеграцію виробника та ритейлера. Тільки для відповідальних виробників, які мають повний цикл виробництва та працюють за європейськими стандартами.

«Довгострокова стратегія «Ашан Україна» полягає у побудові win-win партнерства, що сприятиме впізнаваності брендів українських виробників, зростанню їхніх продажів та у перспективі  виходу на європейський ринок», — підсумувала Юлія Голубкова.


AgroPortal.ua за матеріалами UCABevent