Джерело фото: mirror.co.uk
Мережа супермаркетів Morrisons стала першим у Великобританії магазином, який відмовився від вказування термінів придатності молока.
Таким чином компанія вирішили боротися із зростанням харчових відходів, пише Dairyreporter.
Як зазначається, з 31 січня 2022 р. Morrisons відмовиться від термінів придатності для 90% молока власної марки. На упаковці замість «Вжити до» буде написано «Краще до», щоб вказати, коли у молока найкращий смак.
Натомість покупцям дозволять нюхати молоко, що перевірити свіжість на запах.
В компанії зазначили, що, згідно досліджень, свіже молоко можна вживати ще кілька днів після завершення терміну придатності, вказаного на пляшці.
У Великобританії щорічно споживається 490 млн пінт (близько 270 млн л) молока, з них у відходи йде близько 85 млн пінт (47 млн л).