Про це з посиланням на матеріали Всесвітнього молочного саміту пише The Dairy News.
Згідно з рейтингом, складеним на основі відкритих даних компаній і аналітичного агентства CNIEL, світовим лідером залишається французька група Lactalis з показником виручки від продажу молока в $18,9 млрд. У порівнянні з показником 2014 року він зменшився на 14%.
Скорочення молочної виручки зафіксовано практично у всіх учасників рейтингу, за винятком трьох компаній:
• китайської Yili (8-е місце в рейтингу), показник якої збільшився на 8%, до $9,6 млрд;
• канадської групи Agropur (19-е місце в рейтингу), виручка по молоку якої збільшилася на 9%, до $4,6 млрд;
• індійської Amul (25-е місце), яка показала збільшення обігу на 6%, до $3,6 млрд.
Друге місце в рейтингу посів швейцарський харчовий гігант Nestle з показником молочної виручки в $15,2 млрд (-17%). Третій рядок рейтингу віддано новозеландській Fonterra — у неї молочна виручка за підсумками 2015 року склала $14,3 млрд (-24%).
Четверте місце у американської DFA — $13,8 млрд (-23%), на п'ятому місці французька Danone — $12,3 млрд (-17%).