Торгова марка «Тарпан» пропрацювала лише один день до початку війни, тож виробництва за умов мирного життя майже не було. Від початку бренд замислювався як така собі парасолька, під якою будуть випускатися товари, вирощені чи виготовлені фронтовими побратимами.
Про це AgroPortal.ua розповіла співвласниця ТМ «Тарпан» Ніно Жигун.
«Тарпан — це позивний мого чоловіка під час його участі в АТО у 2015-2016 роках. Звичайно, повномасштабне вторгнення вплинуло на наші початкові плани, але ми не втрачаємо надії. Сьогодні два брати мого чоловіка і його побратими на фронті, тож більшість із того, що мало продаватися під ТМ «Тарпан», ще в перспективі», — ділиться Ніно Жигун.
За її словами, кілька тижнів тому під брендом «Тарпан» почав продаватися мед від друга родини Жигунів — Ярослава. Найближчим часом також продаватимуться губки, виготовлені з люфи, яку виростили на Чернігівщині. А буквально кілька днів тому на продаж виставили новий продукт власного виробництва «Помідори в’ялені з розмарином та орегано у часниковій олії».
Власники бренду зазначають, що це лише маленька дещиця того, що буде продаватися у найближчій перспективі, й уже за рік пропозиція розшириться у кілька десятків разів.
Тетяна Ярмоленко, AgroPortal.ua