AgroPortal.ua в рамках виставки АГРО-2017 передав представникам заводу-виробника французького бренду Manitou сертифікат «Вибір аграрія. Техніка, якій довіряють».

Сертифікат прийняли директор з експорту Жан Руо та представник компанії в країнах СНД Фредерік Бішон, які були приємно вражені тим фактом, що результатами опитування аграріїв кращим серед брендів телескопічних навантажувачів був визнаний саме Manitou.

Генеральний директор ТОВ «АБА «АСТРА» Ігор Губарєв запевняє, що динаміка продажів телескопічних навантажувачів в Україні однозначно позитивна.

«Після падіння у 2013-2015 роках минулий рік став переломним, продажі зросли майже утричі. Початок сезону 2017  року показує, що ситуація стабілізувалася і ринок демонструє подальший впевнений ріст відсотків на 30-50», — говорить він.

Таке зростання генеральний директор пояснює відносно невеликою насиченістю українського ринку навантажувальними машинами.

«У Європі в кожному, навіть невеликому господарстві обов«язково є 1-2 таких агрегати. Там Manitou продає тисячі одиниць, ми поки що — сотні. Але прогнозуємо, що ще років 5-7 українські господарства дуже активно купуватимуть навантажувачі. Та й надалі позитивна динаміка стабілізується. Достойні врожаї, відчутні прибутки сприяють цьому. Позитивним також стали зміни в режимі сплати ПДВ, завдяки яким фермери впевненіше вкладатимуть гроші саме у надійну техніку», — сказав Губарєв.

«N. B.!» Вибір аграрія. Техніка, якій довіряють. РЕЗУЛЬТАТИ ОПИТУВАННЯ

Перспективними покупцями гендиректор «АСТРА» називає господарства з площами  від 500 га, а наймасовішим клієнтом вважає власників 2-3 тис. га землі. Вони акумулюють достатньо власних обігових коштів, а також залучають для інвестування в техніку додатковий фінансовий позиковий ресурс.

«Такі наші клієнти вже можуть дозволити собі придбати, приміром, трактор FENDT за €110 тис. Наші навантажувачі допомагають їм оптимально переміщати насіння, добрива, обслуговувати сівалки, а тим більш ефективніше вести тваринництво», — додав Губарєв.

Оцінюючи цьогорічну виставку «АГРО», Ігор Губарєв помітив, що аграрії використовують її не тільки для того, щоби отримати інформацію про новинки.

«Минули часи вимушеного затишшя, помітного безгрошів«я, коли господарі приходили просто роздивитися експонати. Виставка стала суттєво монетизовуватися по факту. Стало більше конкретики. Керівники підприємств, інженери обступають машини, ставлять конкретні питання, консультуються з очевидним наміром придбати техніку. Навіть дискутують щодо її ефективності, можливих вдосконалень, модифікацій. Укладаємо конкретні договори», — розповів він.


Ірина Садова, AgroPortal.ua

Мультимедіа