Аграрії під час посівної відчувають дефіцит дизпалива, який без нарощення обсягів постачання може ще більше посилитися. 

Про це йдеться у повідомленні асоціації «Український клуб аграрного бізнесу».

Як зазначається, одна з основних причин поточного дефіциту пального в недостатній логістичній спроможності поставок в Україну та по її території — не вистачає спроможності залізничних постачань, брак автоцистерн для перевезення пального, а також довге логістичне плече поставок.

«Вирішенням проблеми з поставками дизпалива може стати перевезення пального у флексітанках. Аграрії везуть на експорт зернові вантажі та рослинні олії в автозерновозах, а також в 20-футових контенейрах вантажівками та залізницею. Натомість на зворотному шляху зазвичай автомобілі та контейнери їдуть без вантажу — порожні. Цілком реально на зворотному шляху використовувати спеціальні флексітанки  для перевезення дизпалива в Україну», — вважають в асоціації.

УКАБ звернувся до уряду та відповідних міністерств із проханням ініціювати внесення змін до нормативно-правових актів України щодо врегулювання можливості перевезення дизпалива в спеціальних флексітанках, а також направити звернення до сусідніх країн Європейського Союзу — Польщі, Румунії, Угорщини, Словаччини, Болгарії, Литви, Латвії та Молдови — щодо можливості перевезення дизпалива у флексітанках з їхньої території до України відповідно до положень ADR.

Детальніше про модель організації перевезення за посиланням.

Аграрії просять лібералізувати обіг палива під час війни Аграрії просять лібералізувати обіг палива під час війни

Асоціація УКАБ закликає владу провести тимчасову лібералізацію законодавства на час воєнного стану в частині зберігання пального сільгоспвиробниками.