Аграрії під час посівної відчувають дефіцит дизпалива, який без нарощення обсягів постачання може ще більше посилитися.
Про це йдеться у повідомленні асоціації «Український клуб аграрного бізнесу».
Як зазначається, одна з основних причин поточного дефіциту пального в недостатній логістичній спроможності поставок в Україну та по її території — не вистачає спроможності залізничних постачань, брак автоцистерн для перевезення пального, а також довге логістичне плече поставок.
«Вирішенням проблеми з поставками дизпалива може стати перевезення пального у флексітанках. Аграрії везуть на експорт зернові вантажі та рослинні олії в автозерновозах, а також в 20-футових контенейрах вантажівками та залізницею. Натомість на зворотному шляху зазвичай автомобілі та контейнери їдуть без вантажу — порожні. Цілком реально на зворотному шляху використовувати спеціальні флексітанки для перевезення дизпалива в Україну», — вважають в асоціації.
УКАБ звернувся до уряду та відповідних міністерств із проханням ініціювати внесення змін до нормативно-правових актів України щодо врегулювання можливості перевезення дизпалива в спеціальних флексітанках, а також направити звернення до сусідніх країн Європейського Союзу — Польщі, Румунії, Угорщини, Словаччини, Болгарії, Литви, Латвії та Молдови — щодо можливості перевезення дизпалива у флексітанках з їхньої території до України відповідно до положень ADR.
Детальніше про модель організації перевезення за посиланням.