Черги з вантажних вагонів у напрямку західних прикордонних переходів перевищили 42 тис. одиниць.
Про це йшлося під час онлайн-конференції із представниками аграрного ринку, передає Rail.insider.
За 15 днів червня загальне накопичення зросло на 5 тис. одиниць рухомого складу. Найбільше вагонів прямують до прикордонного переходу Ізов-Грубешув (Польща) — 12,9 тис. одиниць. Ще 7,5 тис. вагонів очікують передачі через стик Чоп-Чієрна над Тісоу. 5,6 тис. одиниць, необхідно передати до Румунії через перехід Вадул-Сірет - Дорнешти.
Водночас через цей стик прямує найбільша кількість вагонів із зерновими вантажами — 3,8 тис. т. За теперішнього обсягу щоденної передачі черга тут сягає 77 діб. Тож «Укрзалізниця» у червні ввела п’ять конвенцій щодо цього стику. Зокрема, з 9 та 10 червня обмежено перевезення у напрямку прикордонного переходу Вадул-Сірет, а з 15 червня — до обох україно-румунських стиків.
Майже 50 діб доведеться стояти в очікуванні зерновозам, що дістаються переходу Могилів- Подільський — Велчинець (Молдова). Наразі туди прямують 1,3 тис. вагонів.
Окрім того, складна ситуація зберігається і на іншому переході з Румунією — Дяково-Халмеу. У місячній черзі перебувають майже 1,4 тис. вагонів.
Фактична середньодобова передача вантажів через залізничні стики у червні порівняно з травнем зменшилася на 94 вагони. Проте середньодобова здача вагонів із зерновими вантажами зросла на 20 одиниць і сягає 379 вагонів на добу.