Таку думку висловила директор з маркетингу компанії Fozzy Group Анастасія Ярошовець, пише Agri-Gator.
Вона зазначила, що перед початком роботи, цей ринок необхідно ретельно вивчити для формування певних трендів і вдалого пошуку цільової аудиторії споживачів даної продукції.
«Варені овочі забезпечують раціон харчування людини як першими, так і другими стравами. Вивчивши ринок варених овочів в Україні, ми зрозуміли, що на сьогоднішній день він має великі перспективи розвитку і ми маємо всі можливості для того, щоб запропонувати свій продукт на ньому.
При цьому ми розуміємо, що це ринок абсолютно новий для споживача і його потрібно вивчати і формувати. Однак, асортимент ринку варених овочів в країнах ЄС вже настільки широкий, що ми розуміємо, що незабаром все це з«явиться і в Україні», — зазначила Анастасія Ярошовець.
Цільова аудиторія ринку — це люди, які дотримуються таких трендів як вегетаріанство, веганство, здоровий спосіб життя і це люди які цінують свій час.
«Щоденне споживання овочів на сьогоднішній день в Україні середньостатистичним нашим клієнтом становить 300-500 гр на добу. У той же час в країнах ЄС цей показник становить 700-800 гр. Тобто потенціал для збільшення споживання у нас високий і нам є куди рухатися», — зазначила Анастасія Ярошовець.