Реформа Державної служби України з безпеки на транспорті створила прозору модель взаємодії з ринком.
Про це заявив голова Уктрансбезпеки Євген Зборовський за підсумками роботи у 2023 році.
Зазначається, що відомство у 2023 році забезпечило аудіо-відео фіксацію роботи всіх інспекторів та розвивало проєкти, позбавлені корупційних ризиків (автоматизованого зважування транспорту в русі Weight-In-Motion).
«Вперше за всю історію відомства, завдяки контролю на наземному транспорті, держбюджет України у 2023 році отримав рекордні 637 млн грн», — цитує слова Зборовського пресслужба Уктрансбезпеки.
Торік також продовжувалось відновлення та запуск нових станцій автоматизованого контролю (WIM-комплексів). Рік завершився із 50 працюючими WIM-комплексами. Складено понад 13 тис. постанов на 228 млн грн.
«Наразі кількість порушень габаритно-вагових норм, які фіксують WIM-комплекси, порівняно з 2021 роком скоротилася у 5 разів», — додав керівник служби.
У 2023 році Укртрансбезпека надала 100% адміністративних послуг онлайн. У результаті вперше було опрацьовано рекордні 15 973 заяви, видано 10 056 нових ліцензій, поповнено державний бюджет ще на 31 млн грн.
У планах служби на 2024 рік — максимальна цифровізація. Один із проєктів наступного року — «єІнспектор». Проєкт передбачає цифровізацію дій інспектора — створення електронних актів перевірки, електронного чек-листа та електронної постанови.