Витрати на логістику зросли втричі, заблокованими залишаються тисячі тонн зернових, говориться у повідомленні Всеукраїнської Аграрної Ради (ВАР).
«Наразі у нас «стоїть» 25 тис. т продукції. А оскільки найближчу залізничну станцію закрили, маємо подавати вагони з м.Самбір. Нині це коштує нам майже 9 тис., проти 3 тис., які платили раніше. Та й і цих вагонів нема, їх не подають. Заблокована і продукція на відправку, і добрива не можемо прийняти, адже станція закрита. Останнє завантаження відбулося ще в наприкінці липня», — розповів представник ТОВ «Західні Аграрні Традиції» Ігор Зварич.
При цьому, жодних повідомлень про припинення роботи станції не було.
«Впродовж року наше підприємство збудувало новий сучасний елеватор, потужністю 80 тис. тонн. Будівництво зернонавантажувального терміналу узгоджували із «Укрзалізницею». Буквально в липні цього року завершили будівництво елеватора, встигли завезти більше 20 тис. т ранніх зернових — ячмінь, пшениця, горох. І все, на цьому справа «завмерла» — продати залізницею не можемо, адже станція у стані закриття. Отримати 6 вагонів добрив, які ми вже оплатили теж не можемо. Офіційних попереджень щодо закриття станції не отримували», — додає голова ФГ «Строгого О.Ф.» Олександр Строгий.
Він зазначив, що звертався до прем'єр-міністра, голови «Укрзалізниці», народних депутатів щодо ситуації із перевезеннями та все марно — підприємство досі залишається заблокованим.