Таку думку висловив директор Української борошномельної компанії Ігор Кобеля.
За його словами, багато українських бізнесменів-романтиків кинулися у цю галузь. Простежується аналогія із олійним сектором, де виробничі потужності вже на 25-30% перевищують власні об'єми вирощування соняшнику.
Проте є і перспектива у розширенні експорту борошна. «У басейні Чорного і Середземного морів українська продукція — одна з кращих за якістю і друга в ціновій категорії. Росія виходить на нижчі ціни завдяки дотаціям. А от Туреччина навчилася вправно диверсифікувати ринок, відходити від штампів, гостів, сортів — у них кожне підприємство продає за 5-6 специфікаціями», — пояснює експерт-практик.
Крупний експортер борошна — Казахстан — не вступає у конкуренцію через свій географічно обмежений суходолом ринок.
«Наші перспективи могли б розширитися завдяки найбільшим споживачам борошна, таким як Бразилія, Китай, країни ЄС, але ці ринки вправно захищені і поки що не доступні для української продукції», — констатує Ігор Кобеля.
Ірина Садова, AgroPortal.ua