Продажі курятини в МХП впали на 40%

24 травня 2022, 12:00 1350

Джерело фото: МХП

Агрохолдинг МХП у квітні 2022 р. виробив 55,5 тис. т курятини, що на 12% менше, ніж за аналогічний місяць минулого року (63,3 тис. т).

Про це йдеться у звіті компанії, опублікованому на Лондонській фондовій біржі. 

Водночас продажі скоротилися на 40% — до 35 тис. т. Причому експорт впав на 55% (до 14,3 тис. т), внутрішні продажі — на 20%, до 20,7 тис. т.

Ціна курятини у середньому збільшилась на 18% — до 1,88 $/кг (без ПДВ).

У той же час продажі соняшникової олії МХП зросли удвічі у порівнянні з квітнем минулого року та склали 17,2 тис. т, соєвої олії — скоротились на 2%, до 4,27 тис. т.

Обсяг продажів продуктів м’ясопереробки та напівфабрикатів за звітний період склав 1,4 тис. т, що на 67% менше продажів у квітні минулого року. Середня ціна зросла на 2% і склала 69,16 грн/кг (без ПДВ). 

«З початку російської війни в Україні компанія стикалася з різними труднощами та збоями, які призвели насамперед до зменшення завантаженості потужностей виробництва до 80-85%. Зокрема, у березні у зв’язку із закриттям портів МХП суттєво зменшив експорт м’яса птиці та рослинних олій. З квітня компанія активно розвиває логістичні маршрути для відновлення експорту. Крім того, команда внутрішніх продажів докладає всіх зусиль, щоб покращити продажі м’яса птиці в Україні шляхом оптимізації каналів збуту та логістики», — пояснили в МХП.


Для довідки: агрохолдинг МХП є провідним виробником курятини в Україні з найбільшою часткою на ринку. МХП володіє та контролює всі етапи виробництва курятини: від вирощування зернових та олійних культур, виробництва комбікормів до виробництва інкубаційних яєць та вирощування бройлерного поголів'я, переробки, збуту, дистрибуції та продажу м'яса птиці (зокрема, через партнерські брендовані точки). Агрохолдинг також займає провідну позицію у рослинництві.