Молочний Альянс розширить географію продажів

30 грудня 2016, 13:33 1941

Поки ще зарано говорити про те, яким буде 2017 рік для молочної галузі, але він точно буде непростим, тому що ціна на сировину буде високою.

Таку думку висловив голова наглядової ради «Молочного Альянсу» Сергій Вовченко, повідомляє Dairynews.

Проте Сергій Вовченко сподівається, що 2017 рік буде кращим за 2016 за рахунок пожвавлення економіки і поліпшення добробуту громадян.

«Щодо нашої компанії, то ми плануємо й надалі розвиватись. Зокрема, у 2017 році ми намітили запуск нової категорії продукції для дітей віком від 3-х років, абсолютно нових позицій в сегменті кисломолочних та сичужних сирів. Звичайно ж, ми продовжуватимемо переоснащення виробничих потужностей наших підприємств, будемо розширяти географію наших зарубіжних продажів», — відмітив Сергій Вовченко.


Для довідки: «Молочний Альянс» — група компаній, яка об'єднує в собі підприємства по переробці молока: Пирятинський, Баштанський, Городенківський, Золотоніський сирзаводи, Яготинський маслозавод філія «Яготинське для дітей». Випускає продукцію під торговими марками «Славія», «Пирятинъ», «Яготинське», «Яготинське для дітей», «Здорово!» та ін.