Таку думку висловив голова наглядової ради «Молочного Альянсу» Сергій Вовченко, повідомляє Dairynews.
Проте Сергій Вовченко сподівається, що 2017 рік буде кращим за 2016 за рахунок пожвавлення економіки і поліпшення добробуту громадян.
«Щодо нашої компанії, то ми плануємо й надалі розвиватись. Зокрема, у 2017 році ми намітили запуск нової категорії продукції для дітей віком від 3-х років, абсолютно нових позицій в сегменті кисломолочних та сичужних сирів. Звичайно ж, ми продовжуватимемо переоснащення виробничих потужностей наших підприємств, будемо розширяти географію наших зарубіжних продажів», — відмітив Сергій Вовченко.
Для довідки: «Молочний Альянс» — група компаній, яка об'єднує в собі підприємства по переробці молока: Пирятинський, Баштанський, Городенківський, Золотоніський сирзаводи, Яготинський маслозавод філія «Яготинське для дітей». Випускає продукцію під торговими марками «Славія», «Пирятинъ», «Яготинське», «Яготинське для дітей», «Здорово!» та ін.