Про це йшлося сьогодні під час прес-конференції представників компанії «Молочний альянс».
«Новий логотип та дизайн упаковки ТМ «Пирятин» був створений на платформі оновленої стратегії бренду — «Фанат». Комунікаційна платформа передбачає запровадження сирного культу. Якщо ти дійсно що-небудь любиш, то оточуєш себе цим завжди та скрізь, розповідаєш про це всім… Ця теза доречно відображає нове позиціонування бренду», — відзначила маркетинг-директор компанії «Молочний альянс» Наталія Шадріна.
Як зазначають у компанії, торгова марка розрахована на середній ціновий сегмент.
«Це тільки початок нового шляху по перетворенню бренду «Пирятин». Ми упевнені, що це допоможе нам наростити продажі», — говорять у компанії.
Концепцією нового бренду стала ідея, що у ТМ «Пирятин» з’явилися фанати.
Для довідки: «Молочний Альянс» — група компаній, яка об'єднує в собі підприємства по переробці молока: Пирятинський, Баштанський, Городенківський, Золотоніський сирзаводи, Яготинський маслозавод філія «Яготинське для дітей». Випускає продукцію під торговими марками «Славія», «Пирятинъ», «Яготинське», «Яготинське для дітей», «Здорово!» та ін.
Наталія Ключнікова, AgroPortal.ua