Група компаній «Молочний альянс» випускає дві новинки під ТМ «Яготинське».
Як говориться у повідомленні компанії, на ринок вийдуть молоко коров’яче питне ультрапастеризоване 1% жиру та молоко коров’яче питне ультрапастеризоване «До кави» 2% жиру в пакованні Tetra Fino масою 900 г.
Зазначається, що продукція вироблятиметься на сучасному обладнанні, що встановлене на ТДВ «Яготинський маслозавод». У складі — якісне молоко вищого та екстра ґатунку.
«Молоко 1% — ідеальне для тих, хто рахує калорії та дотримується дієти, а от якщо ви фанат запашної кави із молочною пінкою, тоді обов’язково спробуйте молоко «До кави», — уточнюють у компанії.
Молоко «До кави» від ТМ «Яготинське» буде реалізовуватись і для закладів HoReCa, і для роздрібної торгівлі.
«Обидві новинки завдяки спеціальній технології виробництва та унікальному пакованню зберігатимуть усі корисні вітаміни та елементи, а до відкриття не потребують зберігання в холодильнику», — підсумували в компанії.
Для довідки: ГК «Молочний альянс» об'єднує Пирятинський і Баштанський сирзаводи, Золотоніський маслоробний комбінат, Яготинський маслозавод, філію «Яготинське для дітей». Підприємства холдингу виробляють молочну продукцію під торговими марками ТМ «Пирятин», «Славія», «Яготинське» і «Яготинське для дітей», «Хопси» та ін.