Молочний альянс розширив лінійку фруктових йогуртів

22 листопада 2025, 14:29 156

Компанія «Молочний альянс» вивела на ринок два нові смаки лінійки густих йогуртів у стакані під ТМ «Яготинське».

 Про це повідомляє пресслужба компанії. 

Зокрема, асортимент бренду поповнили два яскраві літні смаки:

  • «Вишня-черешня» — це ідеальний дует, де солодка нота черешні збалансована легкою та приємною кислинкою вишні. Це справжня класика в ніжному йогурті.
  • «Лісові ягоди» — цей смак подарує концентровану свіжість і аромат літа, адже в ньому зібране найкраще з лісової галявини.

«Завдяки зручному формату стакана їх легко брати з собою в офіс, на навчання чи в дорогу. Нові продукти вже доступні для купівлі в торговельних мережах», — додали в компанії. 

Загалом, окрім двох новинок, у лінійці густих йогуртів ТМ «Яготинське» представлені ще п’ять солодких йогуртів у стаканах: «Ананас», «Полуниця», «Чорниця», «Персик та сік маракуйї», «Вишня-злаки». Усі мають жирність 2,1%. Термін зберігання — 30 діб за температури +2...+6°С.


Для довідки: ГК «Молочний альянс» об'єднує Пирятинський і Баштанський сирзаводи, Золотоніський маслоробний комбінат, Яготинський маслозавод, філію «Яготинське для дітей». Підприємства холдингу виробляють молочну продукцію під торговими марками ТМ «Пирятин», «Славія», «Яготинське» і «Яготинське для дітей», «Хопси» та ін.